Sales assistant

Ben jij het administratief wonder dat we zoeken? Lees hieronder snel verder:

Je krijgt volgende verantwoordelijkheden:

Als Purchasing Coordinator ondersteun je de verschillende activiteiten binnen de sales afdeling. Je komt terecht in een dynamisch team en wordt ondergedompeld in creatieve ontwerpen en design producten bestemd voor de projectmarkt.

  • 1ste aanspreekpunt voor binnenkomende contacten klanten via telefoon, mail en spontaan bezoek
  • Opmaak van orderbevestigingen
  • Het plaatsen van bestellingen
  • Het controleren van orderbevestigingen leveranciers
  • Het plannen van uitleveringen
  • Het aansturen/ informeren van de montageteams
  • Het opmaken van pakbonnen
  • Facturatie



Profiel

  • Je beschikt over een bachelordiploma Office Management of een gerelateerde opleiding.
  • Je hebt sterke administratieve vaardigheden, je werkt uiterst nauwkeurig en precies.
  • Je kan beleefd en assertief handelen en de belangen van het bedrijf behartigen.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent bekwaam met vele partners te werken en doeltreffende relaties te ontwikkelen.
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Engels, Frans is een pluspunt.

 

Jobgerelateerde competenties

  • Klantenrekeningen administratief opvolgen (tegoeden, voorschotten, uitstaande bedragen, ...)
  • Toezicht houden op het beheer van de portefeuilles (financieringsdossiers, solvabiliteit, ...)
  • De planning voor de behandeling van de orders opstellen
  • Een productieorder creëren of doorgeven aan de betreffende dienst 
  • Verkoopcontracten controleren of registreren
  • De klant informeren over de status van de bestelling 
  • De verzending van bestellingen organiseren
  • Klanten informeren over de beschikbaarheid van de producten 
  • Administratieve procedures voor de behandeling van orders vastleggen
  • Controleren of de administratieve procedures toegepast worden 

 

Persoonsgebonden competenties

  • Resultaatgerichtheid 
  • Zelfstandig werken 
  • Leervermogen hebben 
  • Regels en afspraken nakomen 
  • Klantgerichtheid 
  • Creatief denken (Inventiviteit) 
  • Plannen (= ordenen) 
  • Samenwerken als hecht team 
  • Commercieel zijn 
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben 
  • Contactvaardig zijn 
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) 
  • Omgaan met stress 

 

Aanbod

Je komt terecht in een leuk, jong, dynamisch en groeiend bedrijf.
Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur met een marktcompetitief salaris.

Overtuigd? Stuur een mailtje naar erik@flemishin.be en wie weet zit jij binnenkort in ons team. Wij kijken er alvast naar uit!