ASSISTANT PROJECT ADVISOR

Als Assistant Project Advisor zorg je mee voor een optimale administratieve en organisatorische afwerking van het gehele ordertraject en ben je de rechterhand van de Management Assistant bij de dagelijkse organisatie van diens werk.  

FUNCTIEOMSCHRIJVING

  • Je bent verantwoordelijk voor een goed verloop van het hele administratieve ordertraject. Je bent een administratieve duizendpoot en werkt graag aan uiteenlopende taken.
  • Dit begint bij het maken van offertes. Je weet als geen ander welke onderdelen de klant nodig heeft voor een volledige opstelling.
  • Na akkoord van de klant wordt er een orderbevestiging door jou opgesteld en uitgestuurd. 
  • Bestellingen worden door jou voorbereid. Hier komt nauwkeurig controlewerk bij kijken.
  • Je bewaakt een goede planning van alle lopende projecten.
  • Aftersales service: Je bent een kei in het bieden van service. Correcte registratie in het interne registratiedossier, kritisch onderzoeken van de oorzaak, bedenken van een oplossing, informeren van de klant, opvolgen van uitvoering. Je bewaakt de beloofde afspraken die gemaakt werden aan de klant (zowel intern, als extern)
  • Je zorgt er steeds voor dat onze database correct en up-to-date is. Je maakt hiervoor gebruik van ons ERP-systeem.
  • Verwerken van binnenkomende klantcontacten via telefoon, mail, web en spontane bezoeken aan de kantoren en showroom van flemishIN.
  • Je assisteert en rapporteert aan de Management Assistant.
  • Proactief sta je de Management Assistant bij. Denk aan proactief oplossingen zoeken bij klant-gerelateerde problemen.

JOBGERELATEERDE COMPETENTIES:

  1. Uiterst nauwkeurig en precies
  2. Ordelijk en gestructureerd
  3. Je kan beleefd assertief handelen en de belangen van het bedrijf behartigen
  4. Klantvriendelijkheid is vanzelfsprekend “klant is koning”
  5. Je bent hands-on en kan probleemoplossend denken
  6. Je bent kritisch en stelt jezelf in vraag
  7. Cijfergegevens verwerken vind jij leuk
  8. Een goed taalgevoel, je kan zonder fouten schrijven
  9. Je werkt graag in teamverband en kan multi-tasken
  10. Commercieel ingesteld

PROFIEL:

Je beschikt over een bachelorsdiploma officemanagement of een gerelateerde opleiding/ervaring.

Je beheerst uitstekend de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, en hebt een goede kennis van de Engelse taal. Perfecte kennis van Frans is een pluspunt.

Enthousiast en positief ingesteld: dat ben jij! 

AANBOD:

Je komt terecht in een leuk, jong, dynamisch en groeiend bedrijf.

Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur met een marktcompetitief salaris.

PLAATS TEWERKSTELLING:

Lummen.