+32 (0)13 298 716 info@flemishin.be
Vandaag open

Jobs

flemishIN is een snel groeiend bedrijf, we zijn regelmatig op zoek naar gedreven en enthousiaste collega's!

Stuur gerust je CV en motivatie naar Sharon Gray.


ASSISTANT PROJECT ADVISOR

flemishIN zoekt een Assistant Project Advisor om hun team te versterken in Lummen.

Je bent het boegbeeld voor binnenkomende klantcontacten via telefoon, mail en web en de rechterhand van de Project Advisor bij de dagelijkse organisatie van diens werk.

FUNCTIE OMSCHRIJVING:

  • Nadat je met de account en interieurarchitect een nieuw project besproken hebt, zorg jij voor een correcte, nauwkeurige en volledige offerte. Je dubbelcheckt de interieurarchitect op de door hem/haar aangeleverde producten en prijzen.
  • Orderbevestigingen worden door jou voorbereid en klaargezet. Ook hier kijk je met een kritische blik naar.
  • Bestellingen worden na ontvangst van de orderbevestiging door de klant door jou voorbereid.
  • Bij het opstellen van een verkoopdossier, zorg je ervoor dat alle informatie gebundeld wordt en voorzien is van de laatste versie: offerte, orderbevestiging, plannen, mails klant, …
  • Je bent een kei in het bieden van service. Correcte registratie in het interne registratiedossier, kritisch onderzoeken van de oorzaak, bedenken van een oplossing, informeren van de klant, opvolgen van uitvoering. Je bewaakt de beloofde afspraken die gemaakt werden aan de klant (zowel intern, als extern)
  • Je zorgt er steeds voor dat onze database correct en up-to-date is: wie is de contactpersoon, naar welk adres moeten facturen bezorgd worden, … Je maakt hiervoor gebruik van ons CRM programma.
  • Verwerken van binnenkomende klantcontacten via telefoon, mail, web en spontane bezoeken aan de kantoren en showroom van flemishIN.
  • Je assisteert en rapporteert aan de zaakvoerder, account en de Office Manager waar en wanneer nodig.
  • Proactief sta je de accountmanager bij. Denk aan proactief oplossingen zoeken bij klanten gerelateerde problemen, verkoopdossier, kleurstalen, e.o. klaarleggen bij een verkoopgesprek extern of bij het ontvangen van een showroombezoek.

JOBGERELATEERDE COMPETENTIES:

  • Uiterst nauwkeurig en precies
  • Je bent ordelijk en gestructureerd
  • Beleefd assertief zijn is voor jou geen probleem
  • Klantvriendelijkheid is vanzelfsprekend
  • Je denkt mee en bent proactief
  • Je bent kritisch en stelt jezelf in vraag
  • Je werkt graag in tandem en voelt je sterk mee verbonden met de accountmanager

PROFIEL:

Je beschikt over een bachelorsdiploma of gelijkwaardig door ervaring.

Een eerste werkervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt.

Je hebt een gezonde interesse in meubilair en kantoorinrichting.

Je beheerst de Nederlandse taal heel grondig en precies, zowel mondeling als schriftelijk.

Je bent enthousiast en positief ingesteld.

AANBOD:

Je komt terecht in een leuk jong dynamisch bedrijf.

Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur met een marktcompetitief salaris.

PLAATS TEWERKSTELLING:

Lummen

Interesse? Contacteer zo snel mogelijk onze HR Manager: Sharon Gray, sharon@flemishin.be of 013 298 716.

 


PROJECT ADVISOR

flemishIN zoekt een gepassioneerde Project Advisor voor de regio Limburg / Vlaams-Brabant / Antwerpen om ons team te versterken.

Wij streven naar het ontwerpen van een perfecte werkomgeving, dat zowel een streling voor het oog als ergonomisch is en dit doen we in een leuk jong team.

- kei in prospectiewerk

- technische kant van het vak (productkennis, opmetingen, …)

 

FUNCTIE OMSCHRIJVING:

  • Bestaande klanten krijgen jouw aandacht en neem je met zorg ter harte.
  • Je bent een kei in prospecteren en het binnen halen van nieuwe klanten.
  • Je werkt actief mee aan de verdere ontwikkeling en positionering van flemishIN door nieuwe prospecten / doelgroepen aan te spreken.
  • Networkevents bijwonen zijn voor jou een leuke afwisseling.
  • Je bent de contactpersoon voor de klant en behartigt zijn belangen in overeenstemming met de mogelijkheden binnen ons bedrijf. Het bedenken van creatieve oplossingen is voor jou geen probleem.
  • Bijscholen en actief trends in de markt mee opvolgen vind je leuk. Je draagt hiervoor zelf ideeën aan.
  • Je hebt een gezonde interesse in de technische aspecten die met deze functie gepaard gaan: zoals opmetingen uitvoeren, productkennis opbouwen, …
  • Je zorgt voor een correcte en volledige overdracht van jouw project aan de assistant project advisor zodat deze een offerte, bestelling etc kan plaatsen, maar jij blijft de eindverantwoordelijke voor de projecten die je scoort.
  • Indien nodig, spring je uitzonderlijk bij in het maken van een offerte voor je klant.
  • Je zorgt er steeds voor dat onze database correct en up-to-date is: wie is de contactpersoon, naar welk adres moeten facturen bezorgd worden, … Je maakt hiervoor gebruik van ons CRM programma.

 

JOBGERELATEERDE COMPETENTIES:

  • Je bent uitstekend in het aanvoelen van de noden van zowel bestaande als nieuwe klanten en weet creatieve oplossingen te bedenken
  • Je bent kei in prospecteren en networken
  • Je volgt gemaakte afspraken op en komt deze na
  • Beleefd assertief zijn is voor jou geen probleem
  • Klantvriendelijkheid is vanzelfsprekend
  • Je denkt mee en bent proactief
  • Je werkt graag in tandem met onze assistant project advisor

 

PROFIEL:

Een eerste werkervaring in een gelijkaardige functie is een must.

Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.

Je beheerst de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk.

Enthousiast en positief ingesteld: dat ben jij!

Je bent woonachtig in je werkgebied: Limburg – Vlaams Brabant – Antwerpen.

 

AANBOD:

Je komt terecht in een leuk jong dynamisch en groeiend bedrijf, toffe collega’s en een aangename werksfeer.

Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur met een marktcompetitief salaris, inclusief extra-legale voordelen als een firmawagen, smartphone en laptop.

Er is een bestaand team waarop je terug kan vallen.

 

PLAATS TEWERKSTELLING:

Regio Limburg, Vlaams-Brabant en Antwerpen.

Hoofdzetel is gevestigd te Lummen.

 

Zie jij jezelf in dit profile en wil je graag deel uitmaken van ons team, suur je C.V. dan asap naar: Sharon Gray, HR manager: sharon@flemishin.be of 013 298 716.

Discretie gegarandeerd.